Az április 12-ei döntővel lezárult az első OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat, amelynek keretében fiatal tehetségek mutathatták be újszerű és innovatív ötleteiket.
A zsűri 6 pályamunkát díjazott, valamint a rendezvényen egy közönségdíjat is kiosztottak. Mindkét kategóriában az első helyezett pályázat 350.000, a második 250.000, a harmadik pedig 150.000 forintos díjazásban részesült. A Facebook közönségszavazás különdíjasa 150.000 forintot kapott.
A versenyzők két kategóriában mutathatták be ötleteiket: A Reklámguru esetében olyan előremutató CSR-kampányterveket vártak a szervezők, amelyek társadalmi hasznosságukkal egyszerre járulnak hozzá a közösségi problémák kezeléséhez, valamint a pénzintézet jó hírnevének építéséhez. A Fejlesztő kategóriába pedig olyan fintech, vagyis pénzügyi technológiai projektekkel lehetett nevezni, amelyek a digitalizáció korában felmerülő új kihívásokra keresnek megoldásokat.
„Az egyetemistákat aktívan foglalkoztatják a bankszektor kérdései, a pénzügyi innováció, a digitális megoldások, és nem utolsó sorban a társadalmi felelősségvállalás. Ezt támasztja alá az is, hogy 19 egyetemről érkeztek pályamunkák. A Fejlesztő kategóriában előremutató technológiákat, az ügyfelek igényeit és mobileszközeit felhasználva hoztak ötleteket a versenyzők, a Reklámguru kategória indulói pedig valóban átgondolt, és társadalmilag érzékeny témákat felkaroló projektekkel indultak a megmérettetésen. Kiemelendő, hogy a legtöbb csapat már előzetes piackutatással készült a versenyre, ez pedig már önmagában is jól mutatja a profi hozzáállást – mondta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója.
Az április 12-ei döntővel lezárult az első OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat. A sikert és az érdeklődést mutatja, hogy az 1.650.000 forintos összedíjazású pályázaton 19 egyetemről érkeztek pályázatok.