A COVID-19 előtt Thru Shivakumar, a Kohézió társalapítója és vezérigazgatója már olyan alkalmazásokon dolgozott, amelyek az irodaházakat intelligens terekké alakítják, olyan technológiával, amely lehetővé teszi a kölcsönzést a bérlőkkel telefonon és számítógépen keresztül. A járvány kezdete óta azonban megtudja, hogy a jövő intelligens épületei máshogy fognak kinézni, mint amit 2020 előtt tervezett. A chicagói székhelyű Kohézió, amely világszerte cégekkel együttműködve készít szoftvereket az „intelligens” épületekhez, azt látja, hogy növekszik azoknak a száma, akik építési okostelefonos alkalmazást használnának a tisztaság, a levegő minőségének és az épület biztonságának nyomon követésére. A járvány előtti időszakban az alkalmazottakat jobban érdekelték a szolgáltatások, például az éttermek és az edzőtermek.

A 39 éves Shivakumar a jövő munkahelyéről beszélt a Reutersnek. Az alábbiakban a szerkesztett szemelvények találhatók.

R. Hogyan fognak változni az irodák az újranyitáskor?

Minden válság után az inga nem lendül túl messze a központtól. Nem hiszem, hogy az irodák megszűntek, és a távmunka végleg itt marad, de az emberek nagyobb rugalmasságot, több kommunikációt és átláthatóságot akarnak. Az intelligens épületalkalmazás már nem jó. Ez kötelező darab.

R. Mit akarnak az alkalmazottak, amikor visszatérnek az irodába?

Kutatások azt mutatják, hogy az emberek több mint 60% -a azt mondta, hogy teljes munkaidőben szeretne visszatérni. Amikor az alkalmazottak visszatérnek, új prioritásuk az egészség, a jólét és a biztonság. Az emberek azt szeretnék, ha a szabadtéri terek friss levegőt kapnának. Azt is tudjuk, hogy az emberek kevesebbet akarnak kapcsolatba lépni az irodai személyzettel, és több képességgel rendelkeznek a saját dolgaik elvégzésére – talán szeretnének egy alkalmazáson belüli kulcskártyát, ezért nincs hogy elővegyen egy fizikai kulcskártyát a belépéshez. Nem akarják megérinteni a lift gombjait. Szeretnének érintésmentes kezelőszerveket vagy olyan alkalmazásvezérelt liftet, amely tudja, merre tart.

Az intelligens fürdőszobák, ahol kevesebb dolgot és felületet érinthetnek, szintén fontosak. Így a képesség, hogy lássuk, milyen levegőt lélegeznek. Azt is hallottuk, hogy az emberek nem akarják elárasztani ezeket az információkat, de tudni akarják, hogy ott vannak, amikor meg akarják nézni.

Az egyik mentorom korán azt mondta nekem, hogy soha ne mondjak “nem” egyetlen projektre sem, és teljesítsem azt, amit mondtam, hogy megvalósítsam, és amikor azt mondtam, hogy megvalósítom. Húszas éveimben annyi hétköznapi projektet csináltam, de mivel mindig teljesítettem, helyet kaptam az asztalnál. Soha nem mondtam, hogy nem tudom megoldani, mert aludnom kell.

Ahogy halad előre a karrierje során, már nem Ön az egyéni közreműködő. Meg kell győződnie arról, hogy a csapata teljesít. Maradjon kommunikatív, és soha ne gondolja, hogy bármi is alatta marad. Még a munkámban is sok adminisztratív munka folyik. Soha nem mondom, hogy nem az én dolgom ezt megtenni.

R. Kialakult -e valamilyen érdekes munkaszokása a járvány kezdete óta?

Mivel az irodában voltam, soha nem tudtam főzni a nap közepén, de most rengeteg instaport főzök – sok zöldséget vágok, és dolgokat dobok egy edénybe. hívást az AirPod -ommal közben.

Reuters: 2007 -ben megnyert egy 200 fős jótékonysági pókerversenyt – mit tanult ebből?

Mivel egész nap videohívásokat folytatunk, munkatársaim láttak engem reggel omlettet főzni.

Ez egy bajnokság volt a chicagói szarkóma – kutatás javára. Egyike voltam a kevés nőnek, és az egyetlen nő a döntő asztalnál. Szórakoztató élmény volt. Annyi minden történt, és elterelhettem a figyelmemet, de ezt a tartós összpontosítást meg kellett tennem. Korábban olyan leosztásokat játszottam, amelyek egyeseknek nem lettek volna – kockáztattam, és végül én voltam egy profi pókerjátékos ellen, és azt mondták, mindketten nyertünk. Véleményem szerint vállalkozónak valóban kockázatvállalónak kell lennie.